ipuin polit bat


Kaixo lagunok:

Nire izena steve da eta ni Cegasako pila bat naiz eta nik eta beste lagun batzuk kontatuko dizugu, pasa egingo den istoria bat ez badugu kasurik egiten kutsadurari.

Bazen behin planeta bat lurra deitzen zena, oso planeta polita zen: zerua urdin-urdina zegoen beti, landareak berde-berdeak, itsasoak oso argiak eta oso urdina iraditzen
Zen, ez zegoen ezta berorik ezta hotzik, bikain zegoen. Eta personak nasi ziren ganzak asmatzen: Lehenengo izan zen baporrezko ontxia, bonbila...
Geroxeago, trenza asmatu zen eta zerna beltxen estali zen.

Azkenean, motozikletan, negazkinak eta kotxeak asmatu ziren eta jende guztia kotxek erosi zuten eta Lurra beltxa estalita zegoen Kontaminazionaren gatik eta
Lurrak ezin zuen gehigo aguantatu eta explotatu egin zuen eta jende guztia hil zen.

Ikusten duzuenez han gertatuko da ez dadugu lurra zaintzen.
Beno espero dut Lurra zainduko duzuela . Nik eta nire lagunak “agur” esaten dizuegu.