*Nire egunerokoa*


Astelehena 27,

Gaur bartzelonan nago oso urduri Sagrada Familia ikusiko dudalako. Sagrada Famimilia ikusi ondoren oso nekatuta geuden eta MCDonald batera bazkaltzera joan ginen. Bazkaldu ondoren "La Pedrera" eliza ikustera joan ginen,ikusi ondoren, oso nekatutaz geuden ibiltzeaz, orduan hotelera abiatu ginen. Hotelearen restaurantean afaldu genuen. Azkenean logelara abiatu ginen eta lo egitera.

Asteartea 28,

Gaur oso berandu jeiki gara. Logelatik ateratakoan hotelekoo jatetxera jeitsi gara oso nekatuta. Gosaldu ondoren, Park Guella bisitatu dugu. Bisita bukatzean gozez geuden eta jateko toki bat bilatzera jarri gara. jan eta gero, musikaren gaztelua ikusi dugu. Bisita bukatzean, erdi lo gebiltzan, orduan, afaldu dugu bokata bat eta hotelera lo egitera joan gara.

Asteazkena 29,

Gaur Bartzelonan nago. Lehenik eta behin eguna planeatu dugu. Planeatu ondoren, Montjuic gaztelura abiatu gara, ikusgarria da, gero jan dugu, jatetxe handi batean, jan ondoren, Park ciudadela ikusi dugu, jendez betetaz zegoen. Bukatzeko afaldu dugu MCDonald batean eta hotelera lo egitera abiatu gara.
Osteguna 30,
Gaur oso berndu jeiki gara, Tibidabo, atrakziozko parkea ikusteko. Tibidabo Bartzelonako goikaldean dago. Atrakzionietan sartuz gero Tibidaboko jatetxean jan dugu.
Askenean Bartzelonara bueltatogara oso egun nekatsuasi esker. Azkenean afaldu dugu etanotelera joan gara.

Ostirala 1,

Gaur Bartzelonan nago. Logelatik atera eta Camp Now estudioa bisitatuko dugu. Gero joango gara jatetxe batera jateko, gero Las Ramblas kalea, ikusiko dugu eta jendez beteta dago. Azkenik afalduko dugu, eta hotelera joan gara, nekatuta ibiltzen.

Larunbata 2,

Gaur Gasteizerako bidean nago. Oso bidai asper garria izan da, 6 orduz kotxean sartutu. Atera gara 1:30 tan eta ailegatu gara 7:30 Ailegatzean, oso nekatuta negoenoz bidaiarengatik ohera sartu naiz.

Igandea 3,

Gaur Gasteizen nago, nekatuta negoenez oso berandu jeiki naiz. Altzatu naizenean telebista ikusi dut, ez zegoenez ezer gustatzen zaidana niri, etxego lanak jarri naiz egiten. Gero bazkaldu dut nire etxean, ez naiz kalera irten eguraldia txarra zegeolako Azkenean afaldu dut eta ohera joan naiz.